Skip to main content

EPICEST DAY EVER

Okay so this is going to be a really long post so bear with me for a bit ;)

Today SW & i went bugis to shop for new clothes for USS and it was errrr unforgettable..lol
We first went and saw like how many nice clothes and Seow Wei wanted this suspender thingy while i saw this really girly dress thing but it looked really weird bc it was kinda long and i actually saw this lols i need to be handsome only uh -.-


Then we saw a sex shop ;) and some indian guy that was SOOOO INTERESTED in it. HAHAHA

Then we realised the game Fix It Felix is a real game

Then after looking and looking at various shops and trying the clothes on we finally got something really nice :> SW and i got the same thing hahah this is the front

And this is the back. Very sexy eh? xD Just so our parents won't judge us too much for wearing something too revealing we actually bought a tank top to wear inside. Jn i was wearing both the tank and the shirt when i realised it can see my bra from the back and it looked really ridiculous so i ended up not wearing a bra and folding the tank into half so it would cover ;> I was actually gonna post a pic of me wearing but i my mirror can't take the back so i didn't. OKAY DON'T COMPLAIN LIAO SW

Then we went bugis+ to rest or do stuff then we realised they have garena stadium and other nice nice stuff there hahaha. Then we went toilet. SW lost her wallet and we went to the CSC and got some kind soul go return lor. Hahaha bleh :b my hand very suan :<
Oh then we bought this mstar thing
Okay the end byebye

Comments

Popular posts from this blog

2017

Two years of inconsistent blogging. I love blogging, I truly do. There's something about putting feelings and emotions into sentences that really appeal to me. Forgive me, in advance. I won't be blogging very much in the next few months, maybe years, probably, until I have time to sit down and just let it all out. I'm not saying that i'm quitting, but I merely do not have the time for it and it isn't one of my priorities at the moment. I'm working on myself, through academics, art, my social life(?). If it's necessary for you to be updated on how i'm doing, Twitter's the way to go. Everything's there.

Ugh, anyone else sensing that tension and disconnection between you and I? Gosh, I need to "up" my mood a little. HOW'S IT GOING? Life's been great for ya? It's 2017 and I'll be 17 this year. It's freaky how I'm almost considered a young adult when I barely feel like a teenager. I guess that's the scary part of…

Self-Worth

She showed me the importance of individuality. How okay it is to just stick out at certain edges or corners or curves that maybe others can't appreciate. That it's perfectly fine to be bursting with energy that people outright assume it as immaturity, or to have such strong emotions that overflow and fill cracks and openings all around, because that is what makes us individuals. 

update

Pretty late. I am really late. I haven't blogged in such a long time that honestly, it doesn't cross my mind often. This'll be just a short update, i guess.

The usual, school's been stressful. Art, other subjects and stuff. I am thankful that i'm able to handle the stress in a positive manner, most of the time. My health hasn't been really good lately. My knees were awful, they kept hurting and cracking and i had to see a doctor-two, actually. One knee was injured due to an old injury and the other was misaligned with the rest of my leg. Troubling, huh? That was during the first two months of 2017. About a month later, my throat got inflamed, i had a bad throat ulcer infection and it was so difficult to even swallow saliva. Lymph nodes enlarged a whole lot, too. Next month, eye stye. Not so much of a problem, but my lower eyelid grew a stye and the upper lid swelled. Healed afterwards, but currently I have another swollen eyelid. Gross. Kinda makes it hard to o…