Skip to main content

~Life decisions maybe~

WELLO :3

If you noticed, i've made some changes to my blog like changing the blogskin, the thing for my description to move, and yeah. Ponies. I'm not sure if you can see it in your browser but in google chrome it works just fine. Also i'm really sorry if the ponies cause your browser to lag or is really messy. Yes actually, i do find it quite messy with too many ponies. At first i put those ponies and found it too much, so i tried changing it. Though it didn't really work and i just didn't want to take away the pretty ponies because their just so interactive and cuute. image


I am actually a MLP fan, not so obsessed, but it's alright. My addiction actually began when my sister started watching it on youtube and i just was walking past and kept watching and watching until who knows when. image


Oh and i also feel like quiting mstar already. AND PLAYING LoL! image I used to play LoL until level 6 or 7 but i quit because i got bored of it. Now i wanna install it again though..because of the new champion Jinx. When i saw the login screen music when she came out in September i was damn addicted but i didn't get to install it yet. Yet i'm still in a dilemma if i should quit mstar or not.. I mean i've spent loads of time, money, sweat, electricity playing mstar.


Time: Close to 6 months


Money: $460


Sweat: Well nah i don't sweat while playing :>


Electricity: Hmmm..another part of money i guess?


Don't you get the feeling where you gotta let something so dear to you that you just spend 3 hours thinking about the pros and cons of letting it go and NOT letting it go?

 I can't, really can't let go of my turquoise, topaz, heavenly and premium plants..unlimited clothing..197 crew members to take charge of.. reaching level 43..


I Give Up

Might as well list out the pros and cons here

Pros:

  •  Focusing more on studies
  • No more urge to spend money
  • My future job won't be at stake
Cons:
  • Waste of money
  • Waste of time
  • Waste of electricity
  • Missing one of the most important things of my life
I know i'm exaggerating about the cons part and obviously i would purposely put more to the cons than the pros but i mean, it's so hard to LET IT GO, LET IT GOO xD

I'll end of here.




Comments

Popular posts from this blog

2017

Two years of inconsistent blogging. I love blogging, I truly do. There's something about putting feelings and emotions into sentences that really appeal to me. Forgive me, in advance. I won't be blogging very much in the next few months, maybe years, probably, until I have time to sit down and just let it all out. I'm not saying that i'm quitting, but I merely do not have the time for it and it isn't one of my priorities at the moment. I'm working on myself, through academics, art, my social life(?). If it's necessary for you to be updated on how i'm doing, Twitter's the way to go. Everything's there.

Ugh, anyone else sensing that tension and disconnection between you and I? Gosh, I need to "up" my mood a little. HOW'S IT GOING? Life's been great for ya? It's 2017 and I'll be 17 this year. It's freaky how I'm almost considered a young adult when I barely feel like a teenager. I guess that's the scary part of…

Self-Worth

She showed me the importance of individuality. How okay it is to just stick out at certain edges or corners or curves that maybe others can't appreciate. That it's perfectly fine to be bursting with energy that people outright assume it as immaturity, or to have such strong emotions that overflow and fill cracks and openings all around, because that is what makes us individuals. 

update

Pretty late. I am really late. I haven't blogged in such a long time that honestly, it doesn't cross my mind often. This'll be just a short update, i guess.

The usual, school's been stressful. Art, other subjects and stuff. I am thankful that i'm able to handle the stress in a positive manner, most of the time. My health hasn't been really good lately. My knees were awful, they kept hurting and cracking and i had to see a doctor-two, actually. One knee was injured due to an old injury and the other was misaligned with the rest of my leg. Troubling, huh? That was during the first two months of 2017. About a month later, my throat got inflamed, i had a bad throat ulcer infection and it was so difficult to even swallow saliva. Lymph nodes enlarged a whole lot, too. Next month, eye stye. Not so much of a problem, but my lower eyelid grew a stye and the upper lid swelled. Healed afterwards, but currently I have another swollen eyelid. Gross. Kinda makes it hard to o…